ΕΓΓΡΑΦΕΣ

Εγγραφές

Τα απαιτούμενα έγγραφα και η διαδικασία υποβολής τους για τις εξετάσεις στη Ρωσική ως ξένη γλώσσα ТРКИ (TORFL) 
 

Τα έγγραφα 
1) Συμπληρώστε χειρόγραφα την ΑΙΤΗΣΗ με ευανάγνωστα γράμματα (πατήστε και κατεβάστε το αρχείο εδώ). 

  • Στην επάνω δεξιά γωνία της αίτησης, κολλήστε μια έγχρωμη φωτογραφία του εξεταζόμενου.
  • Στην αίτηση, ο υποψήφιος αναγράφει μόνο τα εξής προσωπικά του στοιχεία: σταθερό τηλέφωνο, κινητό τηλέφωνο, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  • Τα σημεία με αστερίσκο «*» συμπληρώνονται υποχρεωτικά συμπεριλαμβανομένων και των σημείων της συγκατάθεσής σας για επεξεργασία και χρήση των προσωπικών σας δεδομένων καθώς και τη λήψη φωτογραφικού και βίντεο υλικού κατά την διάρκεια των εξετάσεων.
  • Σαρώστε τη φόρμα συγκατάθεσης και αποθηκεύστε την σε μορφή PDF.

2) ​​Έγγραφο ταυτοποίησης στοιχείων (ταυτότητα) ή ξένο διαβατήριο (φωτοτυπία της πρώτης σελίδας με τη φωτογραφία) με άδεια διαμονής 
    για αλλοδαπούς πολίτες:

  • Σάρωση και των 2 πλευρών της ταυτότητας σε μία σελίδα και αποθήκευση σε μορφή PDF
  • Σάρωση του ξένου διαβατηρίου και της άδειας παραμονής και αποθήκευση σε μορφή PDF. 
3)  Ένα αποδεικτικό συναλλαγής, που επιβεβαιώνει την πληρωμή για την συμμετοχή στην εξέταση. Στην αιτιολογία της πληρωμής θα πρέπει
      να αναφέρεται: 
  • Το επώνυμο και το όνομα του υποψήφιου (όπως αναγράφεται στο έγγραφο ταυτοποίησης).
  • Το επίπεδο της εξέτασης (Α1,Α2,Β1,Β2,C1,C2).
  • Εάν δίνετε ξανά μία υποενότητα, υποδείξτε ποια ακριβώς (για παράδειγμα, επανάληψη εξέτασης ακουστικού μέρους, επίπεδο B2).Σάρωση του αποδεικτικού της συναλλαγής και αποθήκευση σε μορφή PDF.
Διαδικασία υποβολής των εγγράφων
  1. Υποβάλετε το πλήρες πακέτο των εγγράφων αυτοπροσώπως στη γραμματεία του εξεταστικού κέντρου «Ινστιτούτο Ρωσικής Γλώσσας MiR», έπειτα από ραντεβού.
    Ή Αποστείλετε τα έγραφα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 
  2. Στο πεδίο "ΘΕΜΑ" πρέπει να προσδιορίσετε το ονοματεπώνυμο  του εξεταζόμενου και το επίπεδο (για παράδειγμα, Παπανικολάου Κωνσταντίνος, Α2).
  3. Επισυνάψτε ξεχωριστά τα 3 σαρωμένα αρχεία:
  • Την αίτηση.
  • Το έγγραφο ταυτοποίησης.
  • ​​Το αποδεικτικό της συναλλαγής.
 
Σας ευχαριστούμε! 
Για κάθε περαιτέρω διευκρίνιση, επικοινωνείτε με τη γραμματεία του Ινστιτούτου: Φωτιάδου Μαρία.
Τηλ. Επικοινωνίας: 210 38 19 310
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
 
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Τα εξέταστρα δεν επιστρέφονται. Σε περίπτωση απουσίας για λόγους υγείας, η μεταφορά χρημάτων γίνεται αποδεκτή μόνο εάν κατατεθεί πιστοποιητικό ιατρού θεωρημένο από νοσοκομείο ή Κέντρο ΠΕΔΥ μαζί με μια αίτηση, το αργότερο μέχρι την ημέρα διεξαγωγής των γραπτών εξετάσεων στον Υπεύθυνο κέντρου. Σ’ αυτή την περίπτωση γίνεται μεταφορά και μόνο για την επόμενη εξεταστική περίοδο.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Σε περίπτωση που το πρόγραμμα των εξετάσεων επηρεαστεί λόγω Covid-19, θα ανακοινώσουμε νέες ημερομηνίες σύμφωνα με τις οδηγίες των αρμόδιων αρχών και του υπουργείου υγείας.

Newsletter

Εγγραφή στο newsletter μας.
© 2023 mir.gr. All Rights Reserved. Developed By kwarks.gr

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την παροχή των υπηρεσιών μας, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.